لاتتحركين كثير خلك على نفسك مكانك استغفري وبتنامين احلا نومه وممكن اذا اضطريتي العبي على نفسك قولي انا مسترخيه الحين وبنام وبتامين صدق🤗
Like, reply, and interact
Open this post in the Things app to love, reply, and see all interactions.
لاتتحركين كثير خلك على نفسك مكانك استغفري وبتنامين احلا نومه وممكن اذا اضطريتي العبي على نفسك قولي انا مسترخيه الحين وبنام وبتامين صدق🤗
Open this post in the Things app to love, reply, and see all interactions.
Get the full experience with our mobile app. Save places, share moments, and connect with friends.