انا اصحى الساعه 4 وانام 11 الظهر واصحى على 6 المغرب واجلس صاحيه لين 2 وانام لين الفجر تعبت ان شاء الله فهمت هههههههههههههههه
Like, reply, and interact
Open this post in the Things app to love, reply, and see all interactions.
انا اصحى الساعه 4 وانام 11 الظهر واصحى على 6 المغرب واجلس صاحيه لين 2 وانام لين الفجر تعبت ان شاء الله فهمت هههههههههههههههه
Open this post in the Things app to love, reply, and see all interactions.
Get the full experience with our mobile app. Save places, share moments, and connect with friends.